27 юни 2009

Беззаглавна

След като цял ден отвсякъде ми напомняха, че Краля е мъртъв (но никой не каза "Да живее Краля"...) реших да внеса малко весело настроение като ви копна това:

[.:.:.] мухопуск: та ти кога каза че ще наминеш през работа?
[.:.:.] мухопуск: или искаш да е някъде където ще се познаем
[.:.:.] Вал: хахахах
[.:.:.] Вал: ами аз външно не съм се променила много
[.:.:.] мухопуск: даааа
[.:.:.] мухопуск: ...
[.:.:.] Вал: там наблизо имали хубава кръчма
[.:.:.] мухопуск: ...
[.:.:.] мухопуск: има кръчми
[.:.:.] Вал: ...
[.:.:.] мухопуск: ама не знам дали са "хубави"
[.:.:.] мухопуск: имат бира
[.:.:.] мухопуск: имат мезета
[.:.:.] мухопуск: това хубави ли са?
[.:.:.] Вал: ледена
[.:.:.] Вал: защо няма емотикон (лигопотек)
[.:.:.] мухопуск: какво
[.:.:.] мухопуск: хаххахаха
[.:.:.] мухопуск: разбрах тееее
[.:.:.] Вал: хахаха
[.:.:.] мухопуск: (лигопотек)
[.:.:.] мухопуск: баси тея втори смени ме сдухват...
[.:.:.] мухопуск: ...
[.:.:.] Вал: нали ме разбра ако го напиша цялото
[.:.:.] Вал: ...
[.:.:.] мухопуск: мухопуск си бърше лигите само от мисълта за това за което си мисли Вал
[.:.:.] Вал: хахахха
[.:.:.] мухопуск: нещо такова?
[.:.:.] Вал: същото
[.:.:.] Вал: аз пих,но искам още
[.:.:.] мухопуск: знаааачииии...
[.:.:.] мухопуск: брб
[.:.:.] Вал: ок
[.:.:.] мухопуск: знааачииии....
[.:.:.] мухопуск: си мииислиииш зааааа...
[.:.:.] мухопуск: нещо което като му махнеш онова от което се правят ... пръстени казва "пук" и после се поти повече от теб (щото се сеща какво следва)
[.:.:.] Вал: хахахаха
[.:.:.] Вал: точно
[.:.:.] мухопуск: и за нещо което пряви "цър-цър-цър" щото и то се сеща какво следва?
[.:.:.] Вал: мейд ин шумен
[.:.:.] Вал: стига де предстаям си
[.:.:.] мухопуск: ооох...
[.:.:.] Вал: хахаха
[.:.:.] мухопуск: нещото където горните две биха се срещнали взе да се възмущава заради развинтеното ми въображение...
[.:.:.] мухопуск: или по-точно от реалистичната картина в главата ми...
[.:.:.] Вал:
[.:.:.] мухопуск: (лигопреглъщ)
[.:.:.] Вал:
[.:.:.] Вал: (лигобърс)
[.:.:.] мухопуск: (y)
[.:.:.] Вал: стига толкова ще пия една студена вода
[.:.:.] мухопуск: ех някой ден...
[.:.:.] мухопуск: сега наистина само студена водичка

Не мляскай!!! Не е прилично

Няма коментари:

Публикуване на коментар