24 април 2009

Беззаглавна

Христос Возкресе на всички, на които не съм честитила отминалия празник :)
Напоследък се случиха някои нещица... е не са много важни, но все пак да се похваля (или оплача - както го възприемеш ;) ).
Покрай празника беше нормално да нямам възможност да поглеждам какво си прави компютърчето ми, поне успях да се наспя както си трябва... или поне така си мислех докато не почнах дневните смени. Да, вече няма да съм през вечер на работа... ааа и днес ми се води единствения почивен ден :) Лошото е, че май няма да мога да ходя на упражнения :(
Установих, че закона за движението по пътищата е къде-къде по-интересен от да речем математическия анализ или линейната геометрия... да не споменавам вероятностите :( Поне в сряда напълно законно карах кола!!! Минах и през кръговото :Р Ако щеш вярвай, не блъснах никого... ако щеш де :)
Между другото мишките още са живички. Харизах им близо половин килограм корн флейкс, та да се сеща брат ми да ги храни от време на време. Е, от време на време и аз ги храня, щото иначе... бе живи са още ;)
Друго, друго...
Ох, стига съм се оплаквала (или хвалила), че май вече досадих ;)
Дано скоро пак имам възможност да се намърдам до компютъра за повечко време :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар