04 април 2009

Две бели мишлета с червени очета и розови опашлета

Вчера разбрах, че днес ще има изложбата на всякакви животинки и се разбрах ме с Радо да отидем кум 12-1 натам. Към 12 и нещо почти се събудих докато тати си белотеше на компа, а мама нещо го заговори. Почти бях заспала отново, когато в стаята влезе брат ми да се похвали какво си е взел... Отворих очи и погледнах... БЕЛИ МИШКИ... ужас... "Не си ли вече голям за такива животинки?" Мама ме разби с това изказване :D сетих се, че ми се ходеше на илзожбата но и ми се спеше, само още половин час и ще стана... Събуди ме едно силно хъркане... Радо ми звънеше, тъкмо се беше събудил и ми обешаща, понеже и двамата сме се оспали, че утре ще отидем - в 17 часа едва ли има някой там :( добре. Ами сега да взема да потърся малко инфо как се гледат онея отвратителни бели мишки. Поне сега имам нет за разлика от преди три години, когато на Евгени му бяха подарили морско свинче. Само общи приказки!!! Отидо при брат мии веднага го отстрелях с няколко въпросса:
-Знаеш ли на колко са?
-Не.
-Дали и двете са мъжки?
-Не знам.
-След колко време ще имаме миша ферма?
-Не знам, но виж ги какви са сладурчета. Не пищят като Мишо и не миришат като него.
След като закусих, реших да ида да видя живи ли са гадинките. Едното се беше свило, а другото ръбаше коричка хляб. Наведох се и... ох, защо си оправих хремата - Не миришели. Да бе, да. Намерих малко царевичка и им дадох. Активното почна да я хрупка:

Точно в този момент изплуваха спомени, как една вечер се прибирам в къщи, влизам си в стаята и изведнъж нещо почва да пищи. Обиколих целия етаж, звукът беше най-силен в стаята ми. Отидох там и какво да видя: шарена топка козина с главичка и къси крачета, на брат ми му бяха подарили морско свинче!!! Веднага поисках да го маха, но той обеща да си го гледа, да си го храни и т.н. Кръстихме го Мишо, и след около месец вече брат ми почти не му обръщаше внимание. Вече беше моя Мишо и за нищо не го давах...
Да беше и сега да вземе морско свинче. Поне знам как да се грижа за него. Пък и да не знаех... Толкова много има в Интернет за морските свинчета - цели романи, а за белите мишки - почти нищо :(
Но как да е, познайте скоро кой ще се чуди как да се отърве от мишлетата, както и кой ще се грижи за тях...

2 коментара:

  1. Много сладки животинки :)))) Трябва им само храница, водица и топло легълце :) И почиствай редовно за да не мирише :р Да не забравиш да ги заведедеш и на лекар, че са носители на много болести...Аз намерих малко инфо - ето ти http://www.zoomania.org/content/view/987/66/
    Като знам колко са палави мишките,скоро ще имаш ферма(ако са с различен пол де ):D

    ОтговорИзтриване
  2. Това е първото, което прочетох :) но от опит знам, че скоро може би аз ще трябва да се грижа за тях и някак информацията ми се вижда малка. Виж на пример колко много и на едно място има за морските свинчета. Ооох, май трябва пак да си забраня да влизам в него сайт, че и във форума му. Радо ако види каква идейка за самоделно "жилище за морско свинче" намерих там... ама нямам място за ново Мишенце ;( ;( ;(

    ОтговорИзтриване