06 юли 2009

Пред отпускарско

От утре се връщам временно за две седмици нощна смяна. Шефката явно бе решила да ми направи подарък за рожденния ден, като веднага след последната нощна да изляза отпуска,като на единствената която не е ползвала отпуск тази година, но реших да е малко по-късно.
Та, относно отпуската, се размечтахме с Радо за море...

Не, не че имаме възможност за дълга морска ваканция, но имаме три основни варианта:
Вариант 1: Криза майка... нема пари за моренце... е може би колкото да отскочим до Варна за ден и през останалото време да хайманосваме двамцата из Шумен. Знам, не е много приятен вариант, но е доста възможен :(
Вариант 2: Спираме кафенцата, лакомствата, сладоледите, вадим колелетата от прахта, за да пестим от гориво и си плащаме най-необходимите сметки и отиваме за една нощувка на море. Доста вероятен също...
Вариант 3: Вариант 2 + измолваме спонсориране от нашите и заминаване за още някоя нощувка на моренцето. Както се пееше в една песен "Само повтарям си дано..."
С последния вариант освен финансирането идват и допълнителни проблеми :(
Бяхме си обещали, че след първото ни ходене на море до Приморско, следващия път ще е на северното черноморие, по на близо. Днес надникнахме в bgmaps за разни места където не сме били заедно и... защо да ходим до Шабла на 170 км, като Китен е на 180 км?!?!? Тогава се зачудихме дали да не идем за 2 нощувки както преди... но кога да е това, хем аз да не съм на работа, хем и той да не отърве диализа... Предполага се, че е лесно да се намери къде по черноморието има центрове за нужната му процедура... ама не. Гугълчо ми предлага хотели, но не и нужното инфо :( ГАДНЯР!!! Докога ще ме игнорираш...
Днес, след като го включили към апарата, питал една от "съседите" си по апарат, която обича да пътува, а и доктора дочул и му казал, че "в Царево, май, имат диализа". Веднага ми писа по скайп (засега само тази употреба на телефона не са му забранили, или още не разбрали :) ) Това си е направо идеално... Но пък е само един вариант :( Явно без ползване на туропертор, няма да получим други оферти...Утре, като се видим, ще го мислим по-подробно :)

2 коментара:

  1. Ами значи царево е супер по принцип там цените до колкото си спомням бяха малко по тънки от другаде аз ще бъда близо до там на къмпинг че нали съм зарибен палаткар вечи хихихи. Варианта за къмпинг обмисляли сте го???? Като нощувки ще ви е по ефтино като удобства зависи какво искате ;) но ще далеч по романтично :)))))

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за инфото, остава ние да си премислим къде, за колко и дали :)
    а относно романтиката, щом сме двамата... ;)

    ОтговорИзтриване