27 юли 2009

Била съм блъснала дете и съм била избягала...

Днес тъкмо си отчитах касата и брат ми ми звънна. "Явно е наблизо и ще ми спести ходенето по топлото..." ама не. Били се обадили в къщи на домащния и се опитали да врътнат номер на баща ми по класическата схема, че съм блъснала дете, колко пари ще ни бутнете да "оправим" нещата. Да му се чудиш на баща ми колко бързо е съобразил, че в момента съм на работа, а също и че откак слязох запоследно от Пасата, не ми и минава през ъкъл да седна зад волана, камо ли да поискам от някой познат (както бил и станал "инцидента")... Помотал ги и направо "ме" пратил да искам гаранция от президента :D Да знаете, сега сигурно съм във Варненския затвор, изоставена от собствения ми баща. Пълна лудница!!! Поне е сигурен, че докато са го подпитвали те са казали и трите му имена, както и моите...
След като втори път в къщи не минава този номер за около година, също и при Радо за около два месеца два пъти са звъняли по същата причина, се чудя дали въобще някой има желание да прекрати тази трагикомедия!!!
ЯВНО НЕ!!!

2 коментара:

  1. Хаххаха и в къщи се пробваха веднъж ама на дядо попаднали и тои горкия бая на сериозно се взимал хубаво че баба борави с мобилен телефон добре ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Мани. То не бяха ревльовци, награди от мобилния оператор срещу 40-50 лв ваучер, роднини от чужбина и не помня още какво... важното е да се забавляваш докато не се усетят, че си се усетил, но понякога просто омръзва!!!

    ОтговорИзтриване