27 юли 2009

Почнааа сееее...

Тези дни нещо не ми остава време за компютъра. Някак всичко е хем на бързи обороти, хем на забавен кадър...
Рожденния ми ден се получи много весело. Бях решила да помързелувам преди последната ми (за пореден път) нощна. До някъде успях. Мама даде идея да идем при тати на работата му и там да си спретнем празненство. Страхотно се получи. И от там като се почна...
От вторник (по изключение) бях пак дневна, до днес. От няколко часа съм вече отпуска, (даже и Сара разходих) така че имам няколко дни за подготовка за морето. Докато си поема дъх и сигурно вече ще сме там и ще се чудим за чий... зор са закрили отделението по хемодиализа в Царево... как да е... вече почти сме готови, само трябва да стегнем багажа :)))

Да не забравя да благодаря на хората, които се сетиха за мен без подсказки. Също на хората със скайп версия преди 4.0, както и на тези, обновили си скайпа поне преди двадесетина дена.

Ето и една зарибителна песничка с весел текст

Няма коментари:

Публикуване на коментар