03 март 2011

Беззаглавна

Ехей, здравей :)
Не, не съм потънала в дън земя... хихи... тук съм... е, може би не съвсем, нооо все си намирам причина(извинение, оправдание или както искаш го наречи) и все не намирам стимул да пиша. Явно съм в такъв период.
Да се похваля ли... ами то и много, и нищо съществено.
Наскоро забелязах, че колкото повече свободно време имаш, толкова повече нищо не смогваш. Да, безработна съм. Хахаха, ПТП-та ли, че кой би се осмелил да ми се пречка? ;)
Ох, от толкова отдавна не съм писала, чак съм загубила тренинг и думите не ми се подчиняват и не знам какво още да ти пиша.
Да обещая, че ще пиша по-често? Не обещавам, но ще се постарая :)
До скоро.

ПП: Толкова отдавна не съм идвала, че сега забелязах, че освен единия брояч и други джаджи не работят и затова ги премахнах.

Няма коментари:

Публикуване на коментар